1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Serwis internetowy b2bnetwork.pl prowadzony jest przez B2B.net S.A. z siedzibą w 02-486 Warszawie, przy ul. Al. Jerozolimskie 172, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod nr 0000387063, NIP: 5711707392, dalej zwaną „B2Bnetwork”.
    2. Regulamin określa zasady związane z zakupem, organizacją i uczestniczeniem w szkoleniach organizowanych przez B2Bnetwork.
  2. DEFINICJE UŻYTE W REGULAMINIE POJĘCIA OZNACZAJĄ:
    1. Użytkownik – konsument, przedsiębiorca oraz każdy inny podmiot korzystający z serwisu, który wykupił udział w szkoleniu lub innych podobnych projektach organizowanych przez B2Bnetwork i/lub zapisał się do newslettera.
    2. Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą z B2Bnetwork czynności prawnych, które nie są bezpośrednio związane z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
    3. Uczestnik – Użytkownik i/ lub inna osoba wyznaczona przez Użytkownika do udziału w Szkoleniu.
    4. Szkolenie – zajęcia edukacyjne odbywające się w formie warsztatów lub wykładów stacjonarnych lub online, mający na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie kwalifikacji zawodowych. Termin oraz przedmiot szkolenia każdorazowo, w sposób szczegółowy określony jest w informacji o szkoleniu.
    5. Zamówienie – uzupełniony przez Użytkownika formularz Zamówienia szkolenia i przesłany do B2Bnetwork w celu zakupu Szkolenia. lub dokonanie zakupu szkolenia online
    6. Umowa – umowa sprzedaży Szkolenia zawarta pomiędzy B2Bnetwork, a Użytkownikiem, zgodnie z treścią przesłanego Zamówienia.
    7. Koordynatorzy – osoba wyznaczona przez B2Bnetwork do obsługi Użytkownika.
    8. Trenerzy – osoby przeprowadzające Szkolenie na zlecenie B2Bnetwork.
    9. Newsletter – bezpłatny biuletyn informacyjny B2Bnetwork zawierający w szczególności informacje o organizowanych szkoleniach, warsztatach, webinarach i meetupach, którego otrzymywanie możliwe jest po zapisaniu się do niego za pośrednictwem serwisu internetowego www.b2bnetwork.pl i wyrażeniu zgody na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną.
    10. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1)
  3. ZAWARCIE UMOWY
    1. Informacje znajdujące się na stronie serwisu www.b2bnetwork.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Użytkownik składając Zamówienie za pośrednictwem formularza, składa ofertę zakupu określonego Szkolenia, na warunkach podanych w informacji o tym Szkoleniu.
    2. W celu złożenia Zamówienia, Użytkownik dokonuje zgłoszenia online za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie serwisu www.b2bnetwork.pl, który przesyłany jest do B2Bnetwork.
    3. Zawarcie Umowy na Szkolenie między B2Bnetwork, a Użytkownikiem następuje z chwilą przekazania przez B2Bnetwork maila potwierdzającego przyjęcie Zamówienia i udział w Szkoleniu.
    4. Warunkiem zawarcia Umowy na Szkolenie jest akceptacja postanowień Regulaminu.
    5. Uczestnicy, którzy nie ukończyli 18 roku życia bądź nie posiadają pełnej zdolności do czynności prawnych mogą wziąć udział w szkoleniach organizowanych przez B2Bnetwork jedynie za pisemną zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych.
  4. PŁATNOŚCI
    1. Poprzez zawarcie Umowy, Użytkownik zobowiązuje się do dokonania zapłaty wynagrodzenia za Szkolenie.
    2. B2Bnetwork ma prawo odmówić Użytkownikowi i/lub wskazanemu przez niego Uczestnikowi udziału w Szkoleniu, w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia.
    3. Użytkownik może dokonać płatności za pomocą przelewu online.
    4. Na życzenie Użytkownika możliwe jest wystawienie faktury proforma.
    5. Faktura VAT wystawiana jest niezwłocznie po odbyciu Szkolenia i przesłana Użytkownikowi na wskazany w zgłoszeniu adres mailowy.
    6. Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną, na adres e-mailowy podany przez Użytkownika w Zamówieniu. W przypadku zmiany adresu e-mail, o którym mowa w zdaniu poprzednim Użytkownik zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie B2Bnetwork na piśmie, z zastrzeżeniem ust. 7.
    7. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 mogą być przesłane do Użytkownika w formie papierowej, gdy przeszkody techniczne uniemożliwiają ich przesłanie drogą elektroniczną.
  5. REZYGNACJE Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY) – KONSUMENT.
    1. Konsument ma prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Konsumentem traci prawo odstąpienia od Umowy, jeżeli wziął udział w Szkoleniu, które odbyło się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, za jego wyraźną zgodą.
    2. W celu realizacji uprawnienia z ust. 1 Konsument składa oświadczenie o odstąpieniu od Zamówienia, wysyłając oświadczenie na adres mailowy: szkolenia@b2bnetwork.pl lub bezpośrednio do Koordynatorów.
    3. B2Bnetwork niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia odstąpienia od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
    4. W przypadku oświadczenia Konsumenta, iż jego wolą jest przeznaczenie wpłaconych środków pieniężnych na uczestnictwo w takim samym szkoleniu, w innym możliwym do wyboru terminie albo na uczestnictwo w innym, wybranym przez siebie szkoleniu, B2Bnetwork zaliczy wpłatę na poczet wynagrodzenia tytułem nowego, wybranego przez Konsumenta szkolenia.
    5. B2Bnetwork dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
  6. REZYGNACJE Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY) – POZOSTALI UŻYTKOWNICY.
    1. W przypadku odstąpienia od Umowy przez Użytkowników niebędących Konsumentami zastosowanie znajdują odpowiednie postanowienia § 5, z zastrzeżeniem poniższych punktów.
    2. B2Bnetwork niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia odstąpienia od Umowy, zwróci Użytkownikowi uiszczone przez niego wynagrodzenie tytułem Szkolenia, po dokonaniu potrącenia kosztów administracyjno – księgowych w wysokości 1% wpłaconej kwoty.
    3. W przypadku wystąpienia konieczności wystawienia faktury korygującej, czas na zwrot kwoty (14 dni) liczony jest od czasu potwierdzenia przyjęcia faktury korygującej przez Użytkownika. Potwierdzenia można dokonać mailowo.
    4. W przypadku rezygnacji ze szkolenia przez Uczestnika w terminie późniejszym niż na 14 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia (liczy się data wpływu rezygnacji mailowej do B2Bnetwork) lub nie wzięcia udziału w szkoleniu, B2Bnetwork zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia za Szkolenie.
    5. B2Bnetwork ma prawo nie zawrzeć Umowy z Użytkownikiem lub odstąpić od Umowy w każdym przypadku nieuiszczenia przez Użytkownika wynagrodzenia wobec B2Bnetwork, wynikającego także z innych tytułów niż Szkolenie.
  7. ZMIANY DOTYCZĄCE SZKOLEŃ.
    1. W przypadku zmiany miejsca (miasto) lub terminu szkolenia, B2Bnetwork ma obowiązek niezwłocznie poinformować o tych zmianach Użytkownika i w przypadku braku akceptacji zmian ze strony Użytkownika, B2Bnetwork zobowiązany jest do ustalenia dogodnego rozwiązania dla obu stron (w tym: przeniesienie Użytkownika na inny termin szkolenia lub innego miejsca szkolenia albo zwrotu płatności).
    2. B2Bnetwork ma prawo zmiany osoby prowadzącej Szkolenie, jeśli wynika to z przyczyn od niego niezależnych.
    3. B2Bnetwork ma prawo odstąpić od Umowy zawartej z Użytkownikiem, najpóźniej na 4 dni robocze przed planowanym terminem Szkolenia w przypadku braku wystarczającej liczby Uczestników oraz w innych przypadkach losowych. W powyższej sytuacji Użytkownik może żądać zwrotu uiszczonego wynagrodzenia albo oświadczyć, iż chce przeznaczyć uiszczoną kwotę pieniężną na poczet takiego samego szkolenia odbywającego się w innym terminie. W przypadku żądania zwrotu wynagrodzenia, Użytkownikowi zwracana jest cała uiszczona pierwotnie przez niego kwota w ciągu 14 dni.
    4. O zmianach, o których mowa w § 7 Regulaminu, Użytkownik zostanie powiadomiony drogą mailową najpóźniej na 4 dni przed planowanym terminem szkolenia.
  8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I GWARANCJE B2Bnetwork
    1. B2Bnetwork gwarantuje zatrudnienie odpowiednich Trenerów w celu realizacji szkolenia.
    2. B2Bnetwork, a także Trenerzy i Koordynatorzy w żaden sposób nie odpowiadają za formę oraz skutki wykorzystania przez Uczestnika metod, produktów oraz usług pozyskanych w trakcie szkolenia.
    3. W przypadku powtarzającego się nagannego zachowania Uczestnika w trakcie szkoleń, Trener lub Koordynator, ma prawo nakazać Uczestnikowi opuszczenie szkolenia. W powyższym przypadku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot wpłaconej kwoty za udział w szkoleniu.
    4. B2Bnetwork, Trenerzy i Koordynatorzy nie odpowiadają za szkody wyrządzone przez Uczestnika w miejscu prowadzonych szkoleń.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. O każdej zmianie Regulaminu B2Bnetwork poinformuje Użytkowników poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej serwisu.
    2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu cywilnego, zaś wobec Konsumentów – także ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Regulamin reklamacji szkoleń B2Bnetwork

  1. W przypadku zastrzeżeń poziomu merytorycznego lub formalnego szkolenia, Uczestnik ma prawo zgłosić reklamację w formie pisemnej w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia.
    a) Każda zgłoszona reklamacja brana jest pod uwagę i rozpatrywana. Wpływ na uznanie reklamacji ma ogólna ocena danego szkolenia, czyli średnia uzyskanych ocen z wszystkich ankiet ewaluacyjnych . Reklamacja ma prawo zostać nie uwzględniona w przypadku, gdy uzyskana średnia ocen danej sesji szkoleniowej jest wyższa niż 6 w skali od 1 do 10 punktów.
    b) Organizator szkolenia ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji.
  2. Formularz reklamacyjny powinien zawierać możliwie pełny opis problemu i wyjaśnienia zastrzeżeń oraz dowody np. opinie innych uczestników.a) Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. Opis problemu 
    2. Dane kontaktowe do Uczestnika zgłaszającego reklamację (tj. imię i nazwisko, nazwę firmy, adres, telefon, e-mail) 
    3. Nazwę, termin i miejsce szkolenia, wobec którego zgłasza się zastrzeżenie oraz proponowany przez Uczestnika/ Zamawiającego sposób rozwiązania sprawy
  3. Uczestnik/ Zamawiający w ramach gwarancji może otrzymać następujące formy rekompensaty:
    a) powtórzenie szkolenia w innym terminie,
    b) zniżka na kolejne szkolenie
  4. Reklamacje wraz ze szczegółowym opisem problemu można zgłaszać poprzez pocztę elektroniczną na adres szkolenia@b2bnetwork.pl lub listownie na adres siedziby Al. Jerozolimskie 172, 02-486 Warszawa
  5. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie przesłana na adres elektroniczny Uczestnika, na co wyraża on zgodę. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są przez Kodeks Cywilny.